2013. augusztus 6., kedd

20. rész: Mindenre fény derül

Mikor beléptünk a lakásba, azt láttuk, hogy Jonghyun, Onew, és Key a számítógépnél tobzódnak, és amint meghallották hogy megjöttünk, minden tekintet azonnal ránk tapadt.
Onew a lehető legkomolyabb arckifejezését vette elő. Key kissé lekezelően nézett ránk, és Jonghyun pedig egyenesen rám nézett.
Az arca láttán... azt hittem, hogy darabokra tépődik a szívem. Soha az életben nem láttam még ennyire csalódottnak. Szemöldökét enyhén összehúzta, és máskor meleg, megnyugtató fekete szembogara most végtelenül szúrós, fagyos kisugárzással meredt felém. Száját bosszúsan összeszorította, álla enyhén remegni kezdett. Az én torkom is összeszorult, de egy nagy nyeléssel visszatartottam a könnyeimet.
Bementünk hozzájuk a szobába. A monitor képernyőjén természetesen a botrányt kirobbantó képünk volt Minhoval, szépen kinagyítva.
- Ezt meg kellene beszélni. - mondta higgadt komolysággal Onew, és leült az egyik székre. - Hallgatunk benneteket.
- Ez mi? Mi ez az egész? - Csattant fel Key. - Csak vicc, ugye? Mondjátok hogy az...
- Hagyd, hogy elmondják. - szólt rá Onew, majd visszafordult felénk, várakozó tekintettel.
Én bizony képtelen lettem volna megszólalni. Csak úgy áradt a srácokból a megvetés, legfőképpen Jonghyunból, felém. Azt már el sem akartam képzelni, hogy vajon Minhoról mit gondolhat. Csak meredtem a földre, éreztem, ahogy fojtogatja a torkomat a feszültség.
- Egyszerűen... - kezdett bele bizonytalanul Minho a mondatába. Nagyon kíváncsi voltam hogy vajon mit fog mondani. - ...jól éreztük magunkat Taeminnel. Ez a kép egy buli után készült. Teljesen be voltunk már rúgva, és... nem tudom, tényleg nem tudom miért, de valahogy megtörtént a dolog. Ennyi az egész, semmi több.
- Hazug. - motyogta Jonghyun, majd hirtelen kiviharzott a szobából. Az ajtó hatalmas csattanással csukódott be utána.
Onew halványan mosolygott a bajsza alatt.
- Nos igen. Van egy-két dolog, ami cáfolja, hogy csak ennyi történt volna.
Hogy micsoda? Még több kép készült volna a szigeten rólunk? Te jó ég!
Onew kattintott párat a gépen, és az egyik rajongói oldalon szereplő hosszú szövegre mutatott.
- Ez itt a fotós lány teljes beszámolója a ti kis romantikus nyaralásotokról.
- Mi? Kémkedett utánunk?? - kérdezte hihetetlenkedve Minho.
Onew csak a széken hátradőlve, karba tett kézzel bólogatott, Key pedig a monitor felé fordult, és elkezdett felolvasni egy részletet a beszámolóról.
- " A 2Min igazi. Kedves rajongók, teljesen hivatalosan kijelentem, úgy higgyétek el ahogy mondom: Minho és Taemin együtt vannak. Pontosan olyan édesek egymással, mint ahogyan mi azt mindig is elképzeltük. Édes csókokat ejtenek egymás között, egymáshoz bújnak a tengerparti naplementében, és néha még kézen fogva is sétálgatnak. Sajnos az apartmanjukig nem tudtam bejutni, de ahogy kilépnek onnan, érezni lehet, hogy körüllengi őket a szerelem. Elhiszitek ti ezt?! Gyönyörű. 2MIN! Nincs mit rejtegetnetek! Kérlek legyetek hivatalosan is boldogok egymással! Mi imádunk titeket!"
Mire a szöveg végére ért, teljesen lesápadtam, Minho pedig a térdein könyökölve a fejét fogta.
- Ez hazugság. - szólalt meg halkan.
- Nem, nem az! - emelte fel a hangját hirtelen Onew, és előre dőlt a székben. - MIND tudjuk, hogy nem az.
Mégis mit mondhatnánk erre? Minho megpróbálta menteni a menthetőt, de  úgy látszik a kocka már el van vetve. Ezen a helyzeten nincs mit szépíteni.
- Óh, és Taeminnie... - dőlt hátra a székében Onew - tudunk Jonghyunról is.
Egy pillanatra megállt bennem az ütő. Egyszerűen nem hittem a fülemnek.
- Hogy mi? - kérdeztem vissza, hátha csak rosszul hallottam.
- Jól hallod, Jonghyun kitálalt. - mondta Key.
Mi?
Tessék?
Mégis hogy képzelte ezt Jonghyun? Hogyan?
Mi a fészkes fenéért mondta el?! Talán azt hitte ettől majd jobb lesz a helyzet?!!
Hogy a francba lehet ekkora BAROM???
Vagy talán ezzel akarta megbosszulni a Minhoval való kapcsolatomat?!
Te jó ég... te jó ég...
Azt hittem ennél rosszabb már nem lehet, de.. ezek szerint, lehet.
Úgy éreztem, minden a feje tetejére állt, felborult, egyszerűen majdnem idegösszeroppanást kaptam. Úgy éreztem hogy én vagyok az, aki felelős mindenért. Most már Minhot is teljesen elveszítettem magam mellől, és Jonghyunt is. A többiek a szívük mélyéről megvetnek. Teljesen egyedül maradtam.
Lassan könnycseppek kezdtek el legördülni az arcomról, a torkomat már jó ideje szorongató gombóc kieresztett.
Felálltam, és kiviharzottam a szobából Jonghyun után. Nem bírtam a nyomást. Rettegtem Minho reakciójától, amint meg tudja hogy viszonyom van Jonghyunnal, és azonnal beszélni akartam az énekesünkkel.

4 megjegyzés:

  1. omg :o szegény Taemin :(
    folytasd kérlek *-* muszály olvasnom xD függővé tettél ezzel a sztorival :p

    VálaszTörlés
  2. Baszuuuuuus! Azt tudtam, hogy Jonghyun ki fog akadni a dologra, de hogy kitálaljon mindenki előtt! Valamilyen szinten jogosnak tartom, de így most Taemin tényleg mindkét fél szeretetét elvesztette... legalábbis nagyon úgy tűnik. Úristen mi lesz ebből! Ugye nem lesz öngyilkos vagy ilyenek? Azt nem élném túl! Most azonnal tudni akarom, hogy is folytatódik ez az egész!

    VálaszTörlés
  3. Ohhmygod... Ez nagyon durva.. Szegény Minnie:( Folytasd hamar légyszi!

    VálaszTörlés
  4. Siess kérlek a folytival. Imadom

    VálaszTörlés